Ponad 10-cioletnie doświadczenie w branży Hotelarsko-Restauracyjno-Eventowej, w tym 7-letnie na
stanowiskach kierowniczych. Duże doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych i operacyjnych w hotelach sieciowych ((Leisureplex Hotel Group, Qubus Hotel Management, Dobry Hotel), a także w obiektach niezależnych.

Od 2015 roku jako Business Development Advisor (HoReCa) prowadzi szkolenia, procesy coachingowe, zajmuje się doradztwem, audytami, wsparciem zmiany oraz opracowywaniem strategii.

Autorka narzędzi wspomagających proces sprzedaży w segmencie MICE.

Karolina dla współpracy z klientami stosuje sprawdzone i przetestowane narzędzia i metody coachingowe które zdobyła w trakcie szkoleń, studiów oraz własnej pracy zawodowej oraz współpracy z klientami coachingowymi. Specjalność coachingowa i trenerska: Zarządzanie z elementami coachingu, Skuteczna komunikacja, Zarządzanie talentami i kompetencjami w zespole, Obsługa klienta, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie zespołem sprzedażowym, 

Karolina skończyła studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zakresu coachingu, w tym program jest członkiem pierwszej grupy #ecoCoachCommunity – Business Coaching OPEN w ecoCoach®.

Zrealizowała procesy coachingowe i rozwojowe m.in. dla: 

Hotele i restauracje: Qubus Hotel Management Sp. z o.o. (szkolenia wewnętrzne), Hotel Grand Cru**** w Gdańsku, Natura Mazur - Resort & Conference Warchały***, Folwark Ńemino na Kaszubach, „Godding” w Sopocie, „Narodowa” w Warszawie, „Borowa Ciotka” w Gdyni, „Roda” w Przodkowie

Pozostałe firmy: „Excellent Q” w Gdańsku, Majka Reinchardt Sp. z o.o. Glincz, „k&m project” w Warszawie, Trip4Share Sp. z o.o. w Gdańsku